Връщане и рекламации

Уважаеми клиенти, моля внимателно прочетете тези условия, преди да използвате този уеб сайт. Ако използвате този уеб сайт се счита, че приемате и сте съгласни с тези условия.

Условия за връщане и замяна на продукти.

Онлайн магазин graef.bg уверява своите клиенти, че могат да върнат или заменят закупената стока в срок от 14 календарни дни от датата на получаване.

Моля, не разпечатвайте и не ползвайте продукта в случай, че възнамерявате да се откажете от поръчката си!

ВАЖНО: Запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето в съгласие с Чл. 57.5. от Закон за защита на потребителите! ЛИНК https://kzp.bg/data/content/u/6/upload/Laws/zzp.doc

 

Във случай на желание от страна на клиента да върне даден продукт, то следва да изпрати номер на негова лична банкова сметка, по която желае да бъде възстановена сумата и уведоми екипа на graef.bg задължително на името на клиента поръчал съответните артикули/ и попълва задължително формата за връщане.

    Мога ли да върна нещо, което съм купил по интернет, ако не ми харесва? Информация за правата на клиентите https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_bg.htm

    ДА. След като закупена по интернет стока бъде доставена, разполагате с 14 дни да решите дали да я задържите. Това право на отказ обаче не важи при покупката на:

    нетрайни стоки
    запечатани стоки, които не могат да бъдат върнати, след като са разпечатани
    билети за самолет и влак, както и билети за концерти, резервации за хотели, за автомобили под наем и за кетъринг услуги за определени дати и др.
    При връщане на продукти:Всеки потребител има правото да върне поръчания уред в срок от 14 календарни дни след получаването. Това може да стане при следните условия:

    Стойността за доставка на върнатите продукти до офис на caso.bg се поема от подателя на пратката. Стойността на куриерската услуга не се възстановява и/или се отдържа от стойността на направената поръчка.
    Закупената стока, която клиента желае да върне/замени задължително трябва да бъде изпратена с куриерска фирма до graef.bg за преглед, одобрение за връщане и в спазен 14 дневен срок.
    Продуктът, който клиента желае да върне, трябва да бъде в оригиналната опаковка, неотворени, неизползвани и документите получени в нея.
    По продукта няма механични повреди;
    Ако продукта е с оригиналната си опаковка и е в перфектен търговски вид;
    Екипът на graef.bg не приема пратки за връщане и замяна, изпратени до офис на graef.bg с наложен платеж.
    Екипът на graef.bg съветва: „Съхранявайте внимателно разписката от куриера до момента в който получим продукта обратно, защото не можем да поемем отговорност за загубени и непристигнали пратки.“
    ВАЖНО! При евентуално връщане на продукт, той трябва да бъде в състояние в което може да се продаде като НОВ. В противен случай си запазваме правото да изискваме такса за покриване на разликата в цената, получена при продажбата на уреда като преоценен (ако това е практически възможно).
    Уведомете екипа на graef.bg на телефон 0876 133 808 и изпратете артикула СЛЕД КАТО СТЕ ПОЛУЧИЛИ ИНСТРУКЦИИ КЪДЕ ДА СЕ ВЪРНЕ.

    Отговорност е на клиента да изпрати пратката, опакова в защитна опаковка, куриерски плик със цел да не се развали търговският вид на продукта.

    Важно:

    Продукти в промоция/намаления не подлежат на връщане и замяна.
    graef.bg ще възстанови сумата на поръчаните продукти, предназначени за връщане в срок от три работни дни след получаването им при нас, или ще предложим замяна с друг размер или модел.
    Клиентът може да замени поръчаният продукт с друг такъв от същата категория с различен размер, модел, цвят (ако има н наличен такъв) и при спазен срок.
    Разходите по доставката на продукт, пожелан за замяна на артикул, в двете посоки са за сметка на клиента.
    Екипът на caso.bg не приема за връщане на продукти, които видимо са:

    С нарушена цялост.
    С нарушен търговски вид – отваряна опаковка, разпечатвани, тествани, носени.
    С разкъсана или липсваща опаковка.
    С видими следи от употреба.
    Замърсени.
    Изпрани.
    caso.bg има право да откаже да приеме за връщане/замяна на артикули и възстановяване на заплатени продукти ако искането е от лице, което не е било титуляр на поръчката.
    В случай на установени липси/документи в комплекта на артикулите, caso.bg предоставя срок от 24часа до 3 работни дни след като уведоми клиента за несъответствието и липсите, същия да предостави пълната окомплектовка на върнатите продукти.
    При неспазване на условията по връщане и замяна, graef.bg СИ ЗАПАЗВА ПРАВОТО ДА НЕ ВЪЗСТАНОВИ стойността на продукта и връща отново съответния продукт на клиента с куриерска фирма за негова сметка.
    При отхвърляне на предявеното желание за връщане, graef.bg уведомява клиента за становището си и изпраща копие от констативен протокол на посочения от клиента e-mail.
    С прочитането на настоящите и описани условия и в последствие използването на онлайн магазин graef.bg за поръчки на артикули, Вие като клиент се съгласявате с тях.
    Екипът на graef.bg изпраща неодобрените за връщане стоки до адрес на клиента за негова сметка.
    При установяването на фабричен дефект след изтичането на 7-дневния срок и преди изтичането на гаранционния срок, купувачът следва да предостави стоката за ремонт в сервиз съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител.
    При желание за замяна на артикул, както и за рекламации, може да се свържете на посочените „Контакти”, e-mail адрес или телефон.


    РЕКЛАМАЦИЯ


    От закона за защита на потребителите и правилата за търговия и продажби от разстояние, потребителят има право на рекламация при:

    Констатирани липси.
    Явен дефект на стоката.
    Несъответствие с обявения размер.
    Несъответствие с обявената търговска марка.
    При констатация на дефектен продукт до 24ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, caso.bg се ангажира той да бъде подменен с нов съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител или да възстановим заплатените от Вас стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която Вие като потребители сте упражнили правото си на отказ. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, отремонтирането на стоката се поема от посочените в гаранционната карта сервизи.

    ВАЖНО!

    Снимки на артикулите – graef.bg Ви уведомява, че всички снимки на артикулите са предоставени от съответните производители/вносители. graef.bg НЕ носи отговорност за цветовото различие при вида на продуктите при различните монитори на клиентите. Всички артикули и снимки са с възможно най- добро качество и са съпоставяни от каталозите на фирмите вносители или техни представители за България.

    Екипът на graef.bg извършва проверка на всички продукти, поръчани от клиента преди да бъде изпратена до получателя и по куриер.

    При повредена цялост на доставката, клиента задължително трябва да направи рекламация в момента на получаването на колета предназначен за него на куриерската фирма или представител и да уведоми екипа на v.